HÄRLIG HELG!


Påskcubcakes.
Dessa små söta cubcakes gjorde jag idag till efterrätt när vi var på middag hos mamma och pappa. Det är citroncubcakes med choklad frosting och ovanpå är det marsipankyckling som jag har gjort själv. Jag är väldigt nöjd med formarna jag köpte på nätet för ett tag sedan. De behöll färgen väldigt bra i ugnen. Efterrätten var mycket uppskattad av alla, stora som små:)
Det bjöds på god kyckling med pommes frites till middag, mums!
Annars idag har jag bakat annat fikabröd. Vi har även varit ute en sväng och plockat i ordning i förrådet ute.
Ikväll har vi varit ute. Jag cyklade en sväng och Stefan gick.
Igår började vi arbetet med krattningen på våran gård. Det är väldigt mycket att kratta. Men vi har gjort en tredjedel nu så det känns skönt.
På eftermiddagen kom våra vänner som varit i Sundsvall på besök över helgen och hälsade på. Vi surrade och hade trevligt och fikade.
Det blev biteline till middag tillsammans med goda vänner. Det var så gott och trevligt!

Vi har haft en bra påskhelg där vi tagit det lugnt och vilat och ändå fått några saker gjorda här hemma.

God kväll!

Fnulan

Vad fin!! Och hoppas det varit en bra påsk!

2012-04-09 / 23:49:57
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan
Underbara bakverk

Min dröm är att bloggen ska bli kokbok!



Och gör därför lite forskning, som jag hade hoppats att du vill hjälpa mig med :D



Vad bakar du helst?

Cupcakes

Tårtor

Små kakor

2012-04-12 / 11:04:27
URL: http://underbarabakverk.blogg.se/
Ann-Sofi MATSAFARI

Gud så söt liten kyckling! Jättefina cupcakes:)

2012-04-12 / 11:54:18
URL: http://matsafari.matmolnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback