SÖTA BURKAR!


Min bästa kompis och hennes kille kom på besök idag. De hade med sig en present:) Det var dessa små söta godisburkar. Tack så mycket säger vi:)! Vi visade runt dem i vårat fina hus och fikade gott fika som jag bakat under veckan.  Så vi hade en trevlig och mysig stund.
I förmiddags var vi till Stefans syster som hjälpte oss med håret. Stefan klippte sig och jag klippte, färgade och gjorde slingor i mitt. Jag blev riktigt nöjd:) Jag har så mycket hår så det är skönt att klippa några centimeter ibland. Tack för hjälpen säger vi:)
I kväll har jag tagit min första cykeltur på väldigt länge. Det gick bra. Jag tog det väldigt lugnt och drog cykeln uppför alla backar. Det blir nog en cykeltur i morgon också.

God kväll!

Fnulan

Halloj!

Gud så fina burkar, dom vill man ju ha!!! Vet du vart dom är inköpta?



Kram

2011-10-12 / 13:45:29
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback