UTFLYKT


Regnig söndag idag.
Vi tog oss iväg på en dagsutflykt till Gävle idag. Vi åkte till Valbo köpcentrum där de bland annat har Ikea. Där köpte vi lite av varje. Förvaringslådor, servetter, täcke och kudde till gästsängen nere och lite annat smått och gott. I Valbo har de även en galleria som vi kollade runt i.
Sedan åkte vi Dollar Store där vi köpte skurmedel, disktabletter, trasor mm. Vi gjorde även ett besök inne i stan där jag köpte en rosa tröja med vita ränder. Vi avslutade våran utflykt med middag på Olereys där i Gävle. Det är alltid lika god mat på denna sportiga restaurang.

Jag har tyckt det varit roligt att fota regndroppar med macro objektivet. Därför blir det en bild på det idag också.

God kväll!

Felicia (foto & vardag)

sv: tack!

jo det var jag också faktiskt, slutade rida för några år sedan :) visst blir de det!

2011-05-16 / 18:15:50
URL: http://macrobild.blogg.se/
Felicia (foto & vardag)

sv: tack!

jo det var jag också faktiskt, slutade rida för några år sedan :) visst blir de det!

2011-05-16 / 18:16:00
URL: http://macrobild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback