HIMLABADET


Idag blev det premiär för mig på Himlabadet!
Jag, syster och systerson var där idag i 6 timmar:) Det var riktigt roligt att åka alla attraktioner, framför allt en lång runtchkana där man åker på ringar. Den var i alla fall allra populärast hos min underbara systerson som helst ville åka den hela tiden:) Han har varit där förut så han visade mig runt till allt roligt som fanns. Strömmen var också något som uppskattades av honom.
Jag åkte de andra två rutchkanorna också, en som är mörk med färgade lampor på väggarna. Man slår på dom för att få poäng. Sedan fanns Turbon som gick väldigt fort! Jag åkte den bara en gång.
Vi var helnöjda alla 3 efter en mysig och rolig dag på detta fina och härliga äventyrsbad!

God kväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback