Träning

Måndag och tisdag!!
Båda kvällarna nu har det blivit träning. Igår blev det ett indoor walkingpass. Det är väldigt jobbigt men roligt. Med bra musik och bra instruktör så kan det inte bli annat än bra.
Ikväll har jag simmat kvällssim. Det blev 50 längder denna gång! Det tog ca 45 minuter vilket jag är nöjd med. Det är jobbigt att simma men jag har alltid trivts i vatten. Jag skulle kunna vara i bassängen hur länge som helst men man vill ju inte gärna se ut som ett russin när man stigit upp.

Annars idag har vi hunnit med mycket efter jobbet. Vi var hemma vid 16-tiden. Vi skrev upp vad vi behövde handla och åkte iväg och fyllde på matförrådet, sedan hem, packade upp varorna, fixade mat och sedan iväg och för att simma.
Så nu blir det till att slappa resten av kvällen.

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback