PAJ


Ost -och skinkpaj blev det till middag igår.
Jag slutade tidigt igår. Så jag åkte och handlade det sista till middagen igår och gjorde några ärenden. Vid 15-tiden åkte jag till Stefans föräldrar där vi hade bestämt att middagen skulle tillagas. Så jag gjorde i ordning två stycken av denna god paj:) Jag skar upp en god och enkel sallad med isbergsallad, gurka, tomat och majs. Till detta hade vi även rhode islanddressing och färsk baugette. Så när Stefan och hans föräldrar hade kommit hem från jobbet kunde dom sätta sig vid dukat bord för allt var färdigt:) Det var mycket uppskattat och pajen likaså:)
Peter och Petras dotter fyllde 5 år igår. Så vi gick dit på kvällen med en present. Innehållet som bestod av ett presentkort på bio var väldigt uppskattat för hon hoppade och skuttade när hon såg vad det var:)

Idag har vi några planer och vi ska även under helgen fortsätta komma i ordning här hemma. Det tar tid att tänka igenom och genomföra hur man vill ha det i vårat stora, fina hus. Men det börjar så smått bli färdigt. Vi behöver inte göra någon renovering. Det är alla saker och vart man vill ha allt som vi håller på med. Jag kommer lägga ut bilder så småningom:)

God morgon!


eva

GOTT// TACK SÅ MYCKET

2011-03-19 / 21:36:23
EVA

GOTT /

Tack så mycket

2011-03-19 / 21:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback