KLOCKAN


Ni har väl ställt om klockan?
Då har man flyttat fram klockan en timme till sommartid. Det har alltid varit svårt att komma ihåg om klockan ska fram eller bak när det är dags att ställa om. Men på senare år tänker jag alltid att på sommaren ska man ta fram utemöblerna. Då vet jag att klockan ska fram en timme på våren.
Vi har ingen väggklocka i vårat fina hus för vi behöver inte det. Man har ju så mycket klockor överallt i huset ändå. Datorn har klocka, Iphone har klocka, dvd har klocka, tv:n har klocka och så har jag min klocka på armen som jag inte klarar mig utan. Så det finns gott om klockor här hemma.
Jag har alltid varit noga med att passa tider och tycker det är viktigt. Jag är morgonpigg och tycker om att stiga upp tidigt på morgonen. Jag vill gärna ha tid på mig om jag har en tid att passa.

Så nu har vi förlorat en timme, men vad gör det...vi går ju mot vår och ljusare tider!

God morgon!

Neha

Tack så mycket=)

2011-03-27 / 15:58:00
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback