Hassela


Härlig utflykt blev det idag!!
Det har varit ett fantastiskt vinter/vårväder. Så vi packade med oss fika och åkte till Hassela några timmar. Det var väldigt mycket folk i slalombackarna och folk som njöt av det härliga vädret.
När jag såg alla slalomåkare blev jag själv sugen på att åka igen. Jag åkte mycket slalom när jag var barn för vi campade just i Hassela på vintrarna. Så jag lärde mig tidigt att ta mig ner för backarna även om jag då inte tyckte att bromsa var något man behövde göra:)


Husvagnslivet är härligt på många vis. Vi campade även på somrarna när jag var barn men då i Bergafjärden. Så jag har verkligen upplevt campinglivet mycket. Det vore roligt att någon gång i framtiden prova på det igen:)


När vi satt och fikade i solen så passarade en häst och släde. Det måste ha varit en trevlig aktivitet framför allt för barnen.
Sammanfattningsvis hade vi en toppendag ute i solen. På vägen hem åkte vi till Hudiksvall för att besöka Dollarstore. Vi kom hem med mycket bra och användbara saker.
När vi kom hem väntade snöskottning och städning. Så nu är det rent och fint här hemma.

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback