VARDAGSLYX


Igår så där dagen före midsommarafton lyxade vi till det med kinamat. Vi har verkligen hittat en restaurang med bra kvalitè på maten och mycket mat får man dessutom.
I övrigt under veckan har vi grejat med olika saker här hemma. Grusgången har rensats på ogräs. Det envisas med att växa upp runt kanterna och i mitten av gången och det är inte allt för snyggt. Så nu hoppas jag det tar lång tid innan det kommer upp igen. Stefan har klippt gräset och det växer väldigt fort nu. Så det är skönt att ha det gjort så här till midsommar.
Bilen har varit på service vilket alltid är lika spännande när man ska hämta ut den, dels att få veta om det var något fel som hittats och vad kalaset kostar.
Jag hoppas på lite bättre väder idag än det mulnande och regnande som jag ser just nu när jag tittar ut.

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback