BRA MAT


Kinamat. Ett par kompisar hade varit på en kinarestaurang i stan som jag och Stefan inte lagt märke till så mycket....ännu. Men efter besöket där igår har vi lagt den på minnet för det var verkligen bland den godaste kinamat jag någonsin har ätit! Man fick mycket mat, bra kvalitè och allt smakade otroligt gott!
Annars igår tog jag mig en cykeltur på morgonen på 2,2 mil. Det var väldigt varmt kl 6.30 då jag började trampa. Så det var riktigt härligt med en morgontur i den härliga sommarvärmen!
Min äldsta systerson spelade fotbollsmatch i Bergeforsen igår så jag åkte dit och kollade. Vi var hela familjen där. Han var så duktig! Nu på sommaren är det fotboll som gäller för honom och till vintern är det hockey:)
Min tolv dagar gamla andra systerson tyckte det var skönast att sova i vagnen i skuggan denna heta sommardag som var igår.
På kvällen åkte jag och Stefan till Härnösand för att kolla på crusing. Vi tog oss även en åktur runtom i stan. Härnösand är en mysig stad.

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback