SOLENERGI




Dessa lampor köpte vi för ett tag att ha på altanen. De laddas av solen under dagen och när det blir mörkt på kvällen så lyser de. Så igårkväll passade jag på att ta en bild på denna fina uppfinning. Vi har en stor, vit ovanför altanbordet och en liten blå vid ingången.
Annars igår fick vi mycket gjort. Det var så dåligt väder så vi passade på att greja med saker inne. Vi åkte till mamma och pappa på förmiddagen och hämtade några kartonger som jag haft kvar där. Jag gick igenom dessa och rensade ut sånt som inte är något att ha kvar. Några saker åkte vi med till Fyndlagret.
Det blev en cykeltur på eftermiddagen, vi gjorde mat, Stefan sotade pelletspannan och jag spolade ur soptunnorna.

Denna dag ser tyvärr ut att bjuda på lika tråkigt väder.

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback