63-års kalas!!


Födelsedagsfirande blev det idag me!
Stefans pappa fyller år i veckan som kommer så idag blev det kalas.
Vi åt middag allihopa på Jops. Det är alltid mysigt och trevligt med familjemiddagar av alla dess slag tycker jag. Jag åt en god köttbit med potatisgratäng, Mums!
Efterrätt och presenter blev det i Njurunda efteråt. Han fick ett par röda shorts av oss som han blev nöjd med.


Jag och Stefans systerson gör paus i nintendospelandet och blir fotograferade:) Båda barnen hade med sig sina spel och jag blev så sugen att spela Super Mario. Så jag frågade snällt om jag fick låna och det fick jag:) Vi spelade varannan gång och han är en riktig hejare på såna spel, så även hans syster. Jag hade själv ett supernintendo när jag var barn och det var riktigt roligt.

Vi kommer vara utan internet några dagar och därför kommer jag inte kunna blogga, varför kommer ni få veta framöver.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback