Present!!!


Mamma och pappa var hit idag och hälsade på.
De var nyfiken på hur fint vi har fått det i vårat fina hus. Vi fick en jättebra bok där det finns mycket tips om snickeri och annat pyssel i trädgården. Vi fick även den här fina blomman. Vi tackar så mycket!! De gjorde sig väldigt fin i fönstret.
Jag vet att det inte blivit så mycket bloggande på sista tiden. Det har varit fullt upp med att komma i ordning här hemma och nu börjar vi få riktigt fint. Det är så skönt att ha så mycket yta att röra sig på och köket är så stort och härligt.
Idag har jag hunnit med mycket. Jag började morgonen med att göra ren glasluckan till kaminen. Därefter bakade jag snoddas vilket uppskattades stort av både stefan och hans föräldrar och mina. Jag har även hunnit göra en sockerkaka som vi bjöd till fika.
Jag har även för första gången gått med våran snöslunga för att få bort snön som kom igår. Det är lite teknik med det men det går säkert bättre nästa gång.

Nu ska vi bära in ved.

Kram

Syrran

Snygg layout :) Roligt med ltie förnyelse :)

2011-02-07 / 08:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback