GODA SMAKER


Mums!
Igår köpte jag 6 stycken olika sorters te så jag kunde fylla den vita, fina telådan jag nämnde om här om dagen. Jag är lite förvånad över mig själv att jag plötsligt har börjat tycka om te. Visst har jag druckit te förut men inte alls så ofta.
Två av de sorter jag köpte var vanilla och mint. Jag smakde mint igår kväll och den var supergod. Idag blir det att testa vanilla. Det blir en underbart härlig doft av te.
Igår kväll var vi och firade mamma som fyllde 59 år. I present av oss fick hon presentkort på Ikea och skraplotter som hon gillar. Det bjöds på fläskfilè med svamstuvning som är så gott!! Pappa kan konsten att göra den så bra! Till det var det potatisgratäng och sallad.
Min systerson är så underbar:) Han tycker om när jag busar med han och hittar på skojiga saker. När han var liten lekte vi Karlsson på taket. Då lyfte jag upp honom, höll han under magen och han sträckte ut armar och ben och så flög vi som Karlsson på taket:) Igår låg han på golvet och jag la mig bredvid och började härma honom, det tyckte han var sssååååååå roligt:)!

Idag blir det snöskottning för det har inte blivit något av det i veckan. Det har i för sig varit så lätt snö så det har inte varit några problem att ta sig in på uppfarten. Men det ser om inte annat mycket trevligare ut när det är skottat.

God morgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback