Är igång!

Träningen är igång för fullt!
Igår var jag på Indoor walking för första gången på väldigt länge. Det är ett konditionspass på crosstrainer men i grupp. Det är riktigt jobbigt men det är roligt. Det känns i benen idag kan jag säga men det var det värt.
Idag efter jobbet cyklade jag till gymmet och körde ett pass där i en timme. Så nu är träningen i full gång. Det jag längtar mycket efter är att motionssimma. Men det ska det blir ändring på från första oktober då de öppnar bassängen inomhus.
Så träningen för mig försöker jag variera så mycket som det går så det inte blir trist och tråkigt. Jag kommer fortsätta med cykelturerna så länge det bara går, det vill säga tills det blir många minusgrader och halt ute. Men tills dess är det bara att dra på sig varma kläder och vantar och trampa på!

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback