Hemmagjort!


Fredagsmys!
Igår kväll tog vi det bara lugnt och njöt av fredagskänslan.
Vi gjorde egen pizza med egen vitlökssås, mums va det! Jag hade tomatsås, skinka, ost, annanas och champinjoner på min. Alltid när vi köper pizza tar jag champinjoner på för jag tycker det är så gott! Såsen gjorde vi av creme frieche, flingsalt, svartpeppar och mycket vitlök.
Annars i veckan har det inte hänt så mycket. Det blev ett indoor walkingpass i måndags och ett pass i gymmet i torsdags. Det gick riktigt bra faktiskt. Det var längesen jag var i gymmet nu. Det fungerade bra med min fot också som jag stukade för 2 veckor sen. Den är fortfarande blå och gör ont ibland. Så på dagarna använder jag fotledsstöd för att minska risken att trampa fel igen.

Nu är det helg och den kommer fyllas av lite olika saker.

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback