Som en sommardag!


Vilket fantastiskt väder det var igår!
Solen sken från förmiddag till enda fram till sen kväll och det var riktigt varmt hela dagen.
Stefan jobbade igår. Så jag var kvar här i Stefans föräldrars hus. Jag tvättade några maskiner och passade på att hänga ut en del av plaggen i solen.
Jag tog men en riktigt lång cykeltur också med min nya, fina cykelhjälm. Det blev en tur på ca 1,5-2 mil. Det var riktigt härligt. Det kändes jättebra med hjälmen. Ju mer jag använder den, ju mer kommer jag tänka hur onödigt det är att inte ha det när man cyklar.
När Stefan kom hem var det dags att dra igång grillen=) som så många andra säkert också gjorde den härliga kväll som det faktiskt var igår. Vi grillade fläskfilè som blev superbra grillat och till det hade vi potatis och morötter i ugn, sallad, gurka, tomat, majs, persiljesmör, beasås och cremefrieche med sweet chili. Allt var verkligen supergott!
Efter middagen och disken blev det en liten skogspromenad. Bilder på det kommer i nästa inlägg:)

Idag verkar det också bli soligt så vi får hoppas att det stämmer.

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback