Kycklingsallad!


Det finns en pizzeria som har stora och goda sallader!
Det fick bli våran middag idag då vi hade ärenden ut till Birsta och hemma väntade en storstädning. Så det var lämpligt idag att inte behöva laga mat eller diska.
Det har varit regnigt väder hela dagen men nu på kvällen så kom solen fram, Härligt!
I måndags var jag och tränade. Jag fick många bra tips av den personlige tränaren i fredags. Så första träningspasset blev först en timme i gymmet där jag ökat på med vikter på redskapen. I kombination med gymmet så fick jag tips att köra 30 minuters spinning i samband med det. Så det gjorde jag. Det var jobbigt men roligt med variation. Igår blev det en cykeltur men idag var jag i gymmet. Men nästa vecka blir det spinning30 och sen gymmet efteråt som är den bästa ordningen tyckte PT.

Nu blir det tv tittande.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback