Joe Labero!


Vilken fantastisk show!
Jag och Stefan och hans systerdotter har ikväll varit på Joe Laberos show. Den spelades i cirkustält på Norra Berget.
Det var otroligt bra. Jag satt många gånger och bara gapade när jag såg allt trolleri han gjorde och tänkte hur kan tusan får till allting. Men bra var det i alla fall!
Annars idag har vi firat våra mammor på mors dag! Mamma fick örhängen och halsband som hon blev gillade starkt. Stefans mamma fick av han och hans syster ett presentkort på Bodyshop.
Så idag har vi hunnit med mycket. Vi har också hunnit en sväng till Birsta. Jag köpte hårsnoddar och två nya hårklämmor som jag är mycket nöjd med.
Igår var vi i Njurunda mest hela dagen förutom då jag åkte in på eftermiddagen på fotokursen. Vädret har inte varit det bästa men det ska tydligen bli bättre i morgon och tisdag. Det gillar vi:)

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback