Våffeldagen!


Idag blev det goda våfflor till middag just på självaste våffeldagen.
De är alltid goda och extra gott blir det me lite sylt till.
Jag började tro att våren var här på allvar men igår och framför allt idag har snön fallit. Det har i för sig mest blivit slask av det hela och det är inte så kallt så den kommer troligen inte att ligga kvar allt för länge. Men det räckte för att mina förhoppningar att våren var på väg har minskat. Men men..nu väntar jag på solen igen så jag så småningom kan ta fram min cykel:)
Annars den här veckan har det varit ganska lugnt på kvällarna. Det har blivit en kväll med träning och igår åkte vi ner till Njurunda för att se hockey på tv.

Nu närmar sig helgen. Vi har några planer men det skriver jag mer om under helgens gång.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback