Städat och fint


Idag slutade jag tidigt så jag har ägnat eftermiddagen åt att göra fint här hemma.
Jag har dammtorkat, damsugat och torkat golv. Så nu är det skönt när allt är klart och så är det härligt att ha det rent och fint inför helgen.
Annars har veckan varit ganska fullbokad med jobb och träning och lite andra saker.
Jag fick inleda veckan med en mycket spännande upplevelse:) Jag var iväg och skulle träna Indoor walking på måndag kväll. Det var mycket folk. Så det var kö in till träningssalen och jag stog sist förstås:( Så när jag kom in fanns det bara ett redskap kvar och den gnekade så lät så illa så den gick inte att använda. Så instruktören erbjöd sig att låna ut sin och hon håller till längst fram så alla kan se henne bra. Jag tänkte: "inte vågar jag stå längst fram inför alla" Men så tänkte jag att antingen får jag åka hem eftersom det inte fanns nån annan eller så får jag ta hennes. Så jag bestämde mig snabbt och så tog jag den i alla fall:) Det var ovant i början att alla tittade på mig men sen gick det bättre och bättre. Så det blev en spännande utmaning!

I helgen blir det har en del trevliga saker som står på agendan men det skriver jag mer om i helgen!

Ha en trevlig fredagskväll allihopa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback