Härliga Lördag


Då har snart ännu en lördag passerat förbi.
Vi har hunnit med mycket. Vi åkte till stan en sväng för att köpa lite olika saker inför kommande vecka.
Stefan blev hämtad av Peter under tiden vi gick runt där. De skulle åkte till motormässan i Gärdehallen.
Jag gick ett tag till på stan för att leta byxor som jag verkligen behöver. Dock hittade jag inga men det blev ett par snygga, svarta tights som jag tänkte ha på jobbet som passar bra till tunikor som jag ofta använder. Så det blir nog bra:)
Jag åkte hem och tog det lugnt ett tag. Sedan hämtade jag Stefan på mässan och vi åkte till Birsta. Jag var på jakt efter träningsbyxor. Jag fick nämligen lämna tillbaka ett par för andra gången där linningen hade snott sig liksom på nåt konstigt sätt och som inte gick att fixa till. När det var för andra gången så kände jag att jag inte ville ha likadana. Men jag hittade inte några på Birsta som jag ville ha så jag få leta vidare.
Vi tog oss en sväng inne på Ikea också. Vi köpte matlådor och ett ljusfat och ljus som jag tänkte göra i ordning i morgon när vi har städat:) Jag gillar verkligen att köpa allt som har med ljus att göra men jag har varit duktig länge nu och eldat det som vi har haft hemma men nu ville jag ha något nytt. Så så fick det bli:)
Stefan tränade på jobbet och under tiden åkte jag och helghandlade. Jag kan säga att jag inte alls var ensam på den stora affären så här på en lönehelg.
Till middag idag gjorde vi nachostallrik efter ett recept vi hittade i en veckotidning jag fick av Stefans mamma. Det var ett superenkelt recept och gott blev det.
Nu ska vi se på Fuskbyggarna från i onsdags på tv4 Play. Ingen av oss hade möjlighet att se det då så det får bli lördagkvällens program istället.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback