Nationaldagen!

'
Igår gjorde vi allt möjligt!
Vi inledde dagen med en sväng till Birsta. Vi köpte en ny burk med lock att ha tvättmedel i för hinken vi haft hade det gått hål i. Så det kom tvättmedel överallt! Det blev även lite nya cykelkläder till mig:)
Vi åkte hem, hängde tvätten och åt lunch och sedan en tripp ner till stan där det var hur mycket folk som helst som kommit för att fira 6 juni. Det var aktiviteter och rörelse överallt. Vi gick Storgatan upp och sen tillbaka, jag tog lite bilder och vi gick in en sväng för att kolla in rean på en sportaffär men det var väldigt utplockat.
Träning för mig igår blev en cykeltur på 2,2 mil. Det var riktigt härligt och så fick jag inviga de nya kläderna som fungerade kanonbra:)
Vi avslutade dagen med att äta fläskfilè och potatisgratäng till middag, Mums!

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback