Iskallt!

 
Jag kollade just på termometern, burrr!!
Då är det snart slut på ytterligare en helgdag. Det är skönt att "helgerna" nu är över så man kommer in i lite vardag igen men jobb och annat. Idag har det känns som lördag för mig. Idag har vi varit till Birsta en sväng. Vi var bland annat in på Ikea och köpte två lådor.

Till middag idag blev det helgmat, potatisgratäng, rostbiff, sås, sallad och bröd. Det vart supergott. Vi har ett riktigt bra recept på gratängen och det blir oftast jättebra resultat.

Äntligen har jag blivit av med mitt lock för örat som jag haft i över en vecka. Igår besökte jag vårdcentralen och de kunde lösa problemet för mig. Igår när jag kunde höra ordentligt igen var det som en hel ny värld öppnade sig, va konstigt det kan bli:)

Go kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback