Torsdag

Ja då var det snart slut på den här veckan.
Jag brukar ju vara ganska kvällstrött men den här veckan har jag varit väldigt trött på kvällarna. Jag har inte tränat så mycket så det kan inte ha gjort mig så här seg och slö. Men det blir skönt me helg. Vi har lite planer, vad det är får ni läsa om då:)
Det har inte blivit värst mycket träning denna vecka. Jag simmade i tisdags, 40 längder. Det var skönt men det var mycket folk i bassängen för det är kvällssim på tisdagar då de släcker ner och tänder ljus och sätter på musik. Så det brukar vara populärt. Idag blev det ett pass i gymmet. Det gick bra. Det är roligt att träna i gymmet igen. Det har gått i perioder och ett tag var jag bara på spinning och inget i gymmet. Men nu är det nästan tvärtom. Men jag kommer köra på nu eftersom jag tycker det är kul att gymma just nu.

Go kväll!

Syrran

Det kan inte vara ngt skojigt på gång, pga tröttheten? ;)

2010-02-12 / 07:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback