Härlig vinterpromenad


Solen lyser och värmer denna vinterdag!
Vi har nyss kommit hem från en härlig promenad. Vi tog bilen till Ica Kuben och sedan gick vi i villaområdet upp mot foten av södra berget. Där är det ett väldigt fint läge med utsikt upp mot slalombacken.
Vi fortsatte ner mot Kuben på en ny väg som dom har gjort genom skogen där.

Åhh jag vill också åka slalom!
Jag blev så sugen på att åka igen när jag såg den härliga slalombacken.
När jag var liten hade vi husvagn. Vi campade på somrarna i Bergfjärden och i Hassela på vintrarna. Då åkte jag mycket slalom och då var jag typ 4-5 år. Jag har fått berättat för mig att jag inte tyckte att det var någon idè att lära mig att bromsa så jag använde skyddsnäten istället som broms:)
Jag har bara åkt ett fåtal gånger sen vi slutade att campa men jag tänker ofta på det på vintrarna och skulle tycka det var roligt att prova igen. För mig är slalom lite som att cykla, har jag en gång lärt sig så kan jag det sen. Så om jag skulle prova nu så kan jag nog det galant:)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback