Lysande snögubbe


Vi har julfint i vårat fönster!
Den här snögubben köpte vi förra året. Den gör sig så fint i fönstret och alla som går utanför ser den när den lyser upp vintermörkret. Det är den första jag tänder när vi kommer hem på dagarna.
Nu närmar sig julen med stormsteg. Julstämningen har infunnit sig. Det har vräkt ner snö de senaste 4 dagarna, julgranen är klädd, julgodiset bakat...ja det mesta inför julen är fixat. Så jag känner mig lugn inför alla måsten som denna stora helg brukar innebära.
Min röst försvann plötsligt i helgen. Idag har det varit jobbigt att prata och på kvällarna kommer smärtan i halsen på grund av att jag ansträngt rösten. Men den kommer väl snart tillbaka hoppas jag.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback