Julgodis!




Idag har jag gjort gott julgodis!
Jag var till en kompis och gjorde mycket gott inför julen. Först gjorde jag två satser rocky road som tydligen ska vara väldigt goda. Som ni ser på den översta bilden så kan det inte vara annat än gott:) Det var super enkelt att göra. Man smälter choklad, tillsätter sedan 2 påsar dumle, 3 dl caschewnötter, 1 dl pistagenötter och 2 nävar marsmallows.
Jag fick även med mig av kompisens underbart goda knäck. De bara smälte i munnen, verkligen supergoda!
Vi gjorde även kola och chokladkola. Även det blev lyckat resultat. Jag har inte gjort eget julgodis så mycket så jag är nöjd med mig själv att det vart så bra, stolta jag:)
Ikväll har vi varit till Stefans syster.Hon hjälpte mig att färga håret och gjorde även slingor. Det är kul att göra nåt annorlunda.

Nu ska vi fortsätta se på den mycket spännande serien Graven.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback