Söndag och måndag!


Födelsedagskalas igår!
Stefans syster och hennes man slog ihop sina födelsedagsfirande för de fyller år på datum som är nära varandra.
Så vi var där igår och det öppnades många paket och det bjöds på god, hemmagjord smörgåstårta, Mums!
Av oss fick de ett restaurangbesök där barnvakt ingår:)
Annars igår tog vi det ganska lugnt. Jag tog mig en lång cykeltur på morgonen på 2,2 mil. Dagens motion blev också en cykeltur men den här gången blev det uppför södra berget. Jag har ju cyklat upp där några gånger nu. Men det är riktigt jobbigt och förut har jag varit tvungen att göra 3 stopp för att jag inte annars har orkat ta mig upp. Men idag räckte det med 2 pauser vilket känns kanon!

Nu börjar snart nya avsnitt av fångarna på fortet!

Go kväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback