Pysslat hemma!


Hemmet har fått sig en städning och ommöblering den här veckan!
I tisdags möblerade vi om i vardagsrummet. Vi flyttade på tv:n och soffan och satte upp två tavelhyllor ovanför tv:n. På den nedersta och längsta hyllan ställde vi "Love" som jag fick när jag fyllde år av Stefans föräldrar. Ovanför satte vi en kort hylla där vi under den satte fast en led belysning på batteri som får lysa ner mot "Love". Det blev kanonfint tycker vi själva:) Vi är nöjda med hela möbleringen. Det blev luftigare i rummet.
Kvällen efter tog vi tag i att röja i köket i lådor och skåp. Vi tog även bort en vit hög hylla som bara har varit ivägen. Så där blev det ockå mycket mer plats nu.
Jag har hunnit med ett besök hos tandläkaren också och blev inte klar så ska tillbaka om några veckor.
I onsdags kom mamma och pappa och min systerson hit på eftermiddagsfika. I torsdags var vi barnvakt åt Stefans syskonbarn. Det var fint väder så vi grillade korv vid grillplats i närheten där dom bor.
I går åt vi lunch med Peter och Petra på Tandoori. Det var gott och supetrevligt!
Eftersom det var så fint väder igår åkte vi till Njurunda och var där hela eftermiddagen och kvällen och slappade i solen. Vi tänker åka dit idag me och vara ute och ta det lugnt så här sista dagarna på semestern.

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback