Härliga söndag!


En bra söndag för mig är som den har varit idag, hunnit med mycket men i ett lugnt söndagstempo.
Vi tog det lugnt i morse. Vi gjorde oss klara för att åka till Birsta. Där blev det en del shoppande. Jag köpte långa träningsbyxor som jag kan cykla i nu när det blivit lite kyligare ute. Jag köpte även ett par jeans, hårsnoddar och lite andra smågrejor.
När vi var klara på Birsta åkte vi till min syster. Vi hade köpt med oss ett paket till min härliga systerson,en Heron faktory gubbe som man skulle bygga ihop själv och som kunde skjuta iväg en kula. Han tyckte den var rolig och han kämpade tillsammans med sin mamma att bygga ihop den:). Vi hade det jättetrevligt med mycket gofika, Mums!
På vägen hem handlade vi på Icamaxi där vi handlade hem så vi klarar oss under veckan med mat.
Till middag idag gjorde vi en supergod kycklinggryta som vi aldrig tidigare provat. Den blev riktigt god! och enkel att göra.

Nu blir det film och att tända ljus här inne. Det är mysigt nu när det börjar bli mörkt ute på kvällarna.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback