Extra långa


Vi var nyss på affären och Stefan fick syn på dessa långa salta pinnar!
Själv är jag inte alls förtjust i såna men det var lite kul att de fanns i XXL.
Vad har hänt annars sen sist? Jo söndags var det soligt väder så då åkte vi till Stefans syster och slappade i solstolen. Stefan tog sig en promenad dit som var 7 km lång.
Vi var där hela eftermiddagen och kvällen och blev bjuden på middag, baconlindad kycklingfilé, klyftpotatis, sallad och goda såser.
I måndags slutade jag tidigt. Så när jag kom hem tog jag cykeln och cyklade ut till Stefans jobb. Sedan blev det en lång väg hem, bort mot Johannedal och över mot Tunadal och sedan ner i Korsta och Skönsberg och sen genom stan och hem. Det blev en tur på 2,7 mil. Så det är jag riktigt nöjd med.
I morgon blir det träning i gymmet. Det var några dagar sen sist så det är dags nu.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback