Stefan 29 år!


Idag har vi firat Stefans födelsedag med en massa trevligheter!
Dagen började med att han fick tårta på sängen och presenter. Han fick ett presentkort på Peak Performence av mig och det uppskattades:)
Vid 11-tiden åkte vi bort till mamma och pappa och blev bjudna på påsklunch. Syrran och hennes familj var också där. Vi har inte kunnat ses hela familjen förrän idag för syrran har jobbat hela helgen. Vi åt god mat, sill, ägg, fläskfilè, potatis och god sås.
Min systerson fick leta påskägg som påskharen hade varit där och gömt:)


Peter och Petra och Tova och Dante kom och grattade Stefan på eftermiddagen.
Han fick den här fina blomman och så skulle han få en överraskning framöver.

Stefan och jag gick en promenad upp till fåglarna i Sidsjön vid 17-tiden. Självklart fick kameran följa med. Så vi tog mycket bilder. Jag lägger kanske ut några av dom i morgon.
Stefan fick bestämma middag eftersom det är hans dag idag. Det blev mat från Tandoori. Det var kanongott det:)

Så vi har haft en trevlig och bra dag och Stefan är mycket nöjd med sin födelsedag!

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback