Partyfin!


Igår blev det party med kollegorna!
Jag ville göra mig lite extra fin inför kvällen och Stefans syster som är jätteduktig på att sminka och frisera hjälpte mig. Jag blev jättenöjd med resultatet! Jag brukar inte sminka mig så ofta så när jag en gång gör det så känns det extra roligt. Frisyren blev också kanonbra! Tack så mycket för hjälpen!
Kvällen på Oscar var lyckad och jag hade jättekul!

Annars i veckan har det varit en del träning som stått på schemat förutom jobbet. I måndags och tisdags var jag i gymmet. I torsdags blev det ett spinningpass. Det var längesen jag var på spinning nu men jag kände att jag ville variera mig. Det var ganska jobbigt men jag hängde med på nästan hela passet i alla fall:)
Idag blir det en tur till Birsta för lite shopping. Det skulle bli bra väder i helgen så vad vi mer hittar på återstår att se.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback