Första cykelturen!


Idag har jag tagit fram min cykel!
Jag har sett fram emot det länge. Jag lämnade in den på service i höstas innan jag ställde in den för vintern. Cykelnisse bytte sadel, båda däcken, bromsar och putsade till den. Så det var skönt att ha den fräsch nu inför våren.
Jag kunde inte låta bli att ta en första cykeltur för i år. Så jag cyklade ner med deklarationen och cyklade till cykelnisse för han har slangar att pumpa däcken med utanför lokalen där han håller till. Jag tog sedan en extra tur och totalt cyklade jag 5 km.
Vi hunnit med mycket idag. Vi har städat, storhandlat, gjort paj till middag och bakat goda chokladmuffins.

Så helgen sammanfattar jag som en kanonhelg då jag har gjort massor men också njutit av det härliga vädret.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback