Vilodag

Idag blev det vilodag från träning. Det känns att jag tränat hårt två dagar i rad så det var skönt med lite vila ikväll.
Jag har varit på kurs hela dagen. Det var roligt och inspirerande att få lära sig nya saker.
När jag slutade åkte jag till stan och lånade nya Wallander-filmen som kom ut idag. Vi tänkte ta med den till stugan i helgen. Förra gången vi skulle låna den nyaste filmen så fick vi leta runt halva stan innan vi fick tag på den. Men nu minsann fick jag tag på den på första försöket:)
Sedan bar det iväg ner till Njurunda. Stefans föräldrar ville ha hjälp att installera lite nya kanaler till tv:n.
När vi kom hem har vi hunnit med mycket, plocka tvätt, gjort våffelsmet till middagen i morgon, gjort matlista som vi ska handla efter i morgon till det vi ska ha med oss till stugan. Det blir lite grillning på lördag..Mums!

Det var allt för ikväll.

Go kväll!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback