Onsdagslyx!

Då har vi kommit till mitten av veckan.
Jag jobbade till 16.30. Då åkte jag hem och bytte om till träningskläderna. Jag for ner till gymmet och körde mitt pass. Det var mycket folk vilket det brukar vara den tiden. Men de maskiner som jag brukar köra vara lediga när jag ville ha dom så det flöt på bra.
När jag var klar åkte jag ut till Birsta för att uträtta några ärenden.
Sedan blev det äntligen dags för middag. Jag brukar bli ganska hungrig när jag har tränat så magen ville verkligen ha mat. Stefan är ute på skoj med jobbet ikväll så jag passade också på att lyxa lite. Så jag åkte och köpte Kinamat från Blå kiosken. Det var fantiskt gott!
Nu slappar jag i soffan framför Idol.

Go kväll!


eva

helt rätt att lyxa till det ibland.

2009-09-24 / 13:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback