Marknad

                          
Igår var vi på marknad i Hudiksvall med mamma och pappa. Det var mycket folk som ville titta och kanske handla nåt roligt. Själv köpte jag strumpor och en väska:) Jag var även ute efter porslinsdockor som jag samlar på men jag hittade inga som jag ville ha. Så det får bli en annan gång. Vi åt även lunch på ett ställe i stan som vi brukar äta på när vi är där. Det är bra mat. Jag åt en taco tallrik. Mums.
Vi skjutsade hem mamma och pappa och sedan åkte vi till Njurunda för Stefan ville se fotbollen där. Medan de såg på fotboll så ägnade jag mig åt mitt allra första spel på lotto. Jag har tänkt länge att jag ska spela men det har inte blivit av. Men igår köpte jag några rader. Jag vann inte en förmögenhet precis men bättre att vinna några kronor än inget alls.
Så lördagen gick fort. Idag har vi också lite planer men det bloggar jag om ikväll:)

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback