Laddad för mörker och kyla

 
                            
Nu är min cykel och jag utrustad för att cykla ett tag till innan vintern kommer.
Nu kommer det snart bli mörkare på morgonen och kvällen och då är det viktigt att jag syns. Så därför åkte vi till clas ohlson idag och köpte bra lysen. Vi gick även en liten runda på stan där jag köpte nya fingervantar. Så nu kommer det bli varmt och skönt om fingrarna. Jag kommer också ha på mig bra med reflexer.
Men jag är inte en sån som cyklar när det blir vinter. Så då kommer jag lämna in cykeln på service så den är i bra skick när våren kommer.
Annars har det varit en lugn dag. Det är kanelbullens dag idag. Så när vi varit på stan åkte vi till konditoriet och köpte lite gott fika. Bullarna var kanon goda. Det är skillnad på bullar man köper på affären och på kondis.
Ikväll blev det en tur till Njurunda. Stefan la ut sin skoter till försäljning igår. De ringde en förut som ville komma ikväll och titta på den. Det blev affär.

Go kväll!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback