Ett år har gått!


5 Oktober 2008 sålde jag min bil.
Jag köpte den på en bilfirma här stan i november 2005. När jag köpte den hade den bara gått 4000 mil, årsmodell -00.
Men i fjol så kände jag att jag inte behövde ha kvar den för jag skulle flytta in till stan och var inte beroende av bilen på samma sätt som när jag bodde i Kvissleby. Då jobbade jag i stan och då blev det rätt mycket åkande varje dag.
Jag la ut den till försäljning och det gick rätt snabbt att få den såld. Det var många som visade intresse för den. Jag hade servat den väl och skött om den bra och det är alltid ett stort plus när man ska sälja.
Från det att jag sålde den till att jag flyttade in till stan så blev det ett glapp på ca 3 månader. Men det löste sig bra ändå tack vare dom i min omgivning.
Att jag sålde bilen är bland det bästa jag har gjort.

Go kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback