Är det verkligen dags?

                        
Den här veckan slog höstkylan till på allvar.
Så det har varit ganska kallt att cykla till jobbet på morgonen. Jag tycker det är så kul att cykla och det är ett smidigt sätt att ta sig fram på. Men frågan är hur långt in på hösten det går att cykla till jobbet om kylan ska fortsätta så här:(
Jag skulle ju kunna tänka mig att cykla fram till att snön dimper ner. Men då behövs den utrustas med lite lysen så jag syns i mörkret. För om inte allt för lång tid är det dags att ställa om klockorna och då blir det mörkare tidigare på morgonen och även på eftermiddagen. Dessutom om jag ska cykla fram till vintern...ja då är det mössa och vantar på som gäller.
Ja ja...nog om detta. Jag får nog se från dag till dag hur väder och kyla ser ut. Det får nog avgöra om det blir cykel eller promenad till jobbet.

Go kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback