5 ÅR!


Idag fyller min bästa systerson 5 år!
Åren går så himla fort. Jag minns när han var jätteliten och det känns inte alls längesen. Men nu har han blivit storkille. Vi var där ikväll på födelsedagsmiddag. Det var vi, mamma och pappa, min systersons farmor och farfar och kusiner. Barnen var i full gång med att leka och titta på alla presenter han fick.
Av Stefan och mig fick han den här bilbanan som man kan styra med kontroller, det finns en depå där man kan köra in och byta däck. Han hade önskat sig detta.


Han fick många fina presenter:
 


Ac hans farmor och farfar fick han bland annat en skyddsängel. I hjärtat står det: Till världens bästa kille! Kom ihåg att du är speciell! Det finns bara en som du!


Det bjöds på tacos. Det var supergott för det var längesen vi åt det. Det fanns allt som jag kan tänka mig på ett tacosbord, sallad, gurka, tomat, salsasås , ostsås, creme frieche, oliver, rödlök, köttfärs, gucamole och massa annat gott. De hade köpt nya matsalsmöbler till burspråket, det blev kanonfint.
 

Så det var en mycket trevlig kväll. Barnen lekte för fullt och det var inte en lugn stund:) Men det är så det ska vara.

Go kväll!


Syrran

Tack för igår! Han är jättenöjd med bilbanan :) Peter byggde om den lite idag så det blev en bro och nån fler kurva :)

2009-10-31 / 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback