Medvind


Jag har länge velat åka med MS medvind, ett båt som gör turer dagligen runt sundsvalls öar. Igår blev det äntligen av. Jag och en kompis åkte. Det var helt underbart i det otroliga sommarvädret=) Jag har aldrig sett sundsvall från det hållet som jag gjorde från båten. Jag fick se öar som jag aldrig hade sett. Jag fick se Alnön från andra långsidan som jag heller aldrig har gjort. Turen gick ner mot juniskär och runt små öarna där. Sen gick den upp mot Alnön och tillbaka till hamnen.
På Menyn serverades skärgårds buffè, sill, lax, röror, potatis, grönsaker m.m. Det var supergott och fräscht.


Vi hade vårat bord på övre däck. Där var utsikten otrolig.
 

På öarna fanns det väldigt fina stugor. Folk satt på sina altanen och njöt av den fantastiska sommarkvällen.


Min kompis och jag=) Vi har det alltid trevligt ihop.





Denna vackra bild får avsluta inlägget. Båt turen var helt fantastisk. Härligt väder, bra mat och bra sällskap. Va mer kunde jag begära=)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback