Tisdag!

                              
Igår var det två dagar kvar innan resan...I morgon åker vi!
Igår gjorde vi lite allt möjligt. På förmiddagen åkte vi till stan. Vi gjorde några viktiga ärenden på banken.
Jag hade lagt undan kläder på en affär som jag hämtade. Jag blev helnöjd. Vi gick runt och kollade lite. Stefan köpte två tröjor på Intersport.
Vi avslutade rundan på stan med att äta lunch på Olereys. Det var bra där. De har husmanskost, lunchbuffè.
På eftermiddagen tog vi det ganska lugnt. Vi började packa lite smått. Det är mycket som ska med när man ska vara borta ett tag.
På kvällen var vi bjuden till mamma och pappa på tacos.  Det var gott. Tack så mycket! Min systerson var också där. Han skulle sova där till idag. På kvällen åkte jag, Stefan och pappa och handlade på Ica Maxi. Vi tänkte göra lite matsäck och ta med oss i morgon.

Idag är också en ganska fullbokad dag.

Go morgon!

Linda

Hoppas Ni får en bra semester...och att Ni hittar många skatter efter vägen!!



//Linda

2009-07-29 / 12:13:11
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback