Tarzanstigen


Från igår till idag har vi varit barnvakt åt min systerson. Han är så snäll att ha hand om.
När han kom igår åkte vi till Södra Berget och letade två skatter som jag och Stefan brukar göra. Han hittade två stycken.
Sedan gick vi Tarzanstigen som också ligger på berget. Jag har inte gått den sedan jag var liten. Men vi hade en riktig bra tarzan som visade oss vägen=) Han var jätteduktig. Han vågade till och med passera alla hinder bättre än mig:) Man skulle klättra, krypa och balansera.
           

                         

 

Till middag igår åt vi Stefans goda våfflor. De är så goda!
Idag åkte vi till en lek labyrint i Svartvik. Den var ganska stor och jag hittade knappt ut när jag hade börjat att snurra där inne=) Min systerson hittade snabbare ut än jag:)
Sedan åkte vi hem och gjorde spagetti och köttfärssås till lunch.
På eftermiddagen åkte vi till Norra Berget där det finns en jättebra lekpark. Vi tog en paus och köpte glass och då var jag en väldigt populär moster!=)
Vi gjorde även ett besök på Barnens hus.
Så vi har hunnit med mycket sen han kom till oss igår. Jag har världens bästa systerson!

Nu börjar vi ladda ordentligt inför semesterresan, med allt praktiskt som vi har att ordna innan. Ikväll har vi lagt in skatter till gps:en som vi kan ta efter vägen.
Så nu börjar torsdag närma sig med stormsteg=)

Go kväll!

Helena

Viktor hade verkligen toppendagar med er! Snällt av er att hitta på så mycket roliga saker, jag vet att han uppskattade allt:)Det blir höga förväntningar på nästa "oversleep" ;)!

2009-07-28 / 14:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback