Regniga måndag men trevligt


Den här fina ljuslyktan fick jag av syrran när jag fyllde år.
Men jag har inte velat packa upp den förrän nu då vi fått fint i lägenheten och då jag gjort fint på rumsbordet.
Annars idag har det varit en regnig dag. Det har mer eller mindre regnat hela dagen. Men det hindrade inte mig från att ta en tur på stan. Jag och en kollega gick och kollade runt i affärer. Det var ganska lugnt med folk på stan så det var rätt skönt att gå och strosa runt utan att trängas. Men däremot hörde jag under dagen att det var massor med folk på Birsta! Där hade jag inte velat vara en regnig dag som denna. Då är det ALLTID mycket folk där.
Jag tog det lugnt när jag kom hem. Vi hade tänkt äta spagetti och köttfärssås idag men så vart det inte. Våra kompisar från Karlstad ringde och undrade om vi ville hänga med till Biteline och det sa vi inte nej till:) Det var mycket gott och trevligt!
Min sovsäck är funnen! Jag visste inte vart jag hade lagt den sist. Men vi gick ner till källaren och kollade och där låg den i en kartong. Då är tältningen på semestern räddad.

Nu börjar snart Beck- filmen igen.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback