Lekstuga


Vi var en sväng till Stefans syster idag och slipade några plankor med deras slipmaskin. När vi var där igår så tyckte jag barnens lekstuga var så mysig med dukad servis och grod stol:) Så jag passade på att idag ta några bilder. Jag fick bästa hjälpen av Stefans systerdotter att städa och göra fint  i stugan så det skulle bli fina bilder:)
 

Annars idag har vi hunnit med mycket. Vi har hämtat mamma och pappa i stugan, vi har grejat här hemma så nu ser det riktigt bra ut. Vi har även målat plankor till våran trapp avsats vi ska göra så vi tar oss upp i sängen på ett smidigt sätt. Så idag har vi fått mycket gjort.

Nu ska vi se film.

Go kväll!

Helena

Låter spännande med sängen... den måste jag se ngt framöver;)

2009-07-13 / 19:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback