Juniskär...

...Det är ett vackert ställe i Njurunda trakten. Det finns en fin liten båthamn med fina stugor och villor runtomkring. Det finns även ett mysigt cafè där som jag och Stefan åt lunch på idag. Jag åt en god sommartallrik med potatis, sill, lax och olika såser. Stefan åt en räkmacka som även den fick gott betyg.
 

Annars idag har vi gjort allt möjligt. Vi åkte på förmiddagen ner till njurunda och fixade lite grejer inför i morgon.
När vi hade ätit lunch åkte vi till stan och uträttade några ärenden. Det blev även en sväng till Birsta.
Eftermiddagen ägnade vi delvis åt att packa. Jag kan nog lova att bagageutrymmet i bilen kommer bli mer än fullt.
Vi skjutsade upp mamma och pappa till stugan när mamma slutat jobbet. De har inte fått tillbaka bilen än som är på lagning.

Nu kommer det inte bli något bloggande på några dagar då vi åker iväg i morgon bitti. Men när jag kommer hem kommer ni få ta del av de fina semesterbilder jag kommer ta:)

Ha det bra.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback