En lugn Onsdag


Idag har jag haft en lugn dag. Jag har inte gjort särskilt mycket.

Jag och Stefan träffades på stan och åt lunch på ett fint ställe där de hade kina buffè. Jag hade aldrig varit in där. Det var väldigt fin inredning. På några ställen hördes djurläten när man gick förbi censorer. Det var fina möbler som smälte bra in i miljön. Maten var helt okej.
När det var dags för Stefan att åka tillbaka till jobbet gick jag på stan och kollade lite. Jag cyklade sedan hem och tog det bara lugnt på eftermiddagen.
Mamma och pappa var här på kvällen och kikade hur fint vi har fått efter alla våra projekt här hemma. Vi bjöd på det hembakta brödet jag gjorde igår. Det var populärt:) Vi fick den här fina blomman! Vi tackar så mycket! Vi fick även en till blomma i kruka som nu står i köksfönstret. Mamma sa den var tålig och det är tur det! haha. Vi har mest bara tåliga blommor här hemma som inte behöver vattnas så ofta för ingen av oss är särskilt duktiga på blommor.
Vi skjutsade hem mamma och pappa för vi ville låna lite grejer av dom till våran semesterresa, en elektrisk kylväska, en mobil laddare att ha i bilen och jag tog hem min stora resväska. Så nu börjar vi förbereda oss lite smått för resan vilket jag ser fram emot jättemycket.

Go kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback