Äntligen!


Vintern är här!
Idag när jag gick hem från jobbet kunde jag inte låta bli att ta en vinterbild. Tyvärr blev den lite mörk men den fina vintersolen syns i alla fall.
Äntligen har snön och kylan kommit och idag var det riktigt kallt.
I veckan har vi gjort lite av varje. I måndags åkte vi och handtvättade bilen. Den behövde verkligen en tvätt. Det har liksom inte varit någon idè att tvätta den när det var regnigt och plusgrader. Jag kände knappt igen den när vi var klara, så blank och fin blev den. I går kväll hade vi bjudit hit mamma och pappa på julfika. Det är mysigt nu när det börjar närma sig jul. Jag gillar alla förberedelser och sånt. Ikväll ska vi börja våran julstädning med att rensa i diverse skrymslen som det ofta blir att man lägger saker och som till slut svämmar över av gammalt skrot. Så det kommer bli skönt att ta tag i det.

Nu är det en arbetsdag kvar. Sen är det julledigt.

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback